Moodify er en siste tilskudd i familien til Mood Communication – med søsterbyråene Nettrafikk og Smood. Totalt omlag 40 rådgivere holder hus rett over Akerselva fra Blå på Grünerløkka.
Kundene våre er ofte selskaper som har etablert en digital salgskanal, men som opplever at det er dyrt, tidkrevende og vanskelig å øke konverteringen. Våre kunder jobber med oss fordi vi tilbyr en løsning på dette og fordi vi har:
Strategisk, metodisk og systematisk tilnærming, taktisk gjennomføring
Vi jobber tett med de som er flinkest på å skape trafikk (i resten av Mood-gruppen)
Rådgivning, analyse og design i alle team
Moodify tilbyr kompetanse innen alle aspektene knyttet til analyse, design og testing
Rådgivning
Trafikkanalyse
Design, UX og tekst
Kundeinnsikt og -undersøkelser
Hypoteseutvikling og testing
Implementering (front-end)
Vi jobber med de fleste verktøy knyttet til analyse, design og testing. Under er noen av de verktøyene, og vi kan hjelpe deg som kunde å finne frem til gode verktøy for deg.


Samfunnsansvar i Moodgruppen
I Moodgruppen er vi bevisste vårt sosiale og samfunnsmessige ansvar. Både valgene vi tar internt og råd vi gir til kunder hver dag er med på å påvirke planeten og verden rundt oss, og vi ønsker derfor å ta stadig flere og bedre bærekraftige beslutninger.
Alle ansatte har eget fadderbarn via Plan, betalt av Moodgruppen.
Vi er klimakompensert med Chooose, har klimakompensert nettsiden vår, og klimakompenserer alle flyreiser.
Vi gir til veldedige organisasjoner, særlig med fokus på skolegang for barn.
Styremøtene våre har bærekraft som et fast punkt på agendaen, hvor vi rapporterer på hva vi har gjort, og ser fremover.
Alle fester, tilstelninger og luncher i Moodgruppen-regi har alltid digge vegetar-alternativer.
Vi prøver generelt å ta ansvarlige valg i hverdagen, fra å resirkulere, til hvilke kunder vi jobber med.